Nöff nöff

Idag har mamma vart och hämtat Felix tidigare på dagis för att åka och ta Svinis-vaccinet, var ingen kö så där vart det smärtfritt i alla fall. Felix hade vart jätteduktig, en tår hade han fällt men det var ju snabbt över! =) Mötte upp dom hos mormor när jag slutade kl. 15.00.

Sen bar det av hem och vi lagade mat när Mackan kom hem. Idag vart det potatismos och fläskkorv, med massa senap! Gott tycker vi! ;) Efter det gjorde jag pepparkaks-muffins, Felix skulle också hjälpa till men han fastnade i Bolibompa i stället... Hmm, lika bra var nog det! ;) Bjöd hit mamma (som också fick sprutan idag) och vi mumsade muffins och mjölk... och lite kaffe också! =) Efter att hon åkt och Felix gått och lagt sig tog Mackan fram glöggen. Båda vart riktigt sugna på det efter muffinsarna! ;) Så klart Saturnus alkoholfria. Var ganska skeptisk eftersom jag har läst att den (eller nästan alla saftglöggar) ska smaka apa men jag och även Markus vart positivt överraskad! =) Riktigt gott! 

Tandborsten.nu

Pssst... nu kommer det lite snö igen! ;) Håller tummarna att det håller i alla fall 1 minus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback