Helgen

Bilden på mig och stormagen i föregående inlägg togs på lördag morgon... Så den är högst aktuell! =) Åkte till Haparanda för att strosa lite på Ikea, sammanstrålade där med Malin, Robert, Emma och Christoffer. Blev som vanligt lite bra-att-ha-saker, förvaring till Felix rum, förvaring till tvättstugan och ett parasoll modell större än det vi har! Köpte även ett vardagsrumsbord till Emma (M´s syster) i tidig födelsedagspresent! =) Många (bara) bra inköp... =) Väl hemma hade jag ont lite överallt, men det var det värt! :) Käkade tacos och tog det bara lugnt resten av kvällen! Mackan började bygga ihop Felix förvaringshylla.

Söndag bestod av sovmorgon till 09.30, fick dock ligga kvar i sängen ett bra tag efter det! *Så jävla skönt* =) Har inte gjort många knop under dagen, till middag vart det Mackans torskgryta. Bjöd hem mamma på mat, fick hjälp av henne med tvätt-vikning och ommöblering i vårt sovrum och även Felix rum. Hon är effektiv min lilla mamma när hon sätter igång! Tack världens bästa och snällaste du! =D Nu resten av kvällen har bestått av många svordomar här framför datorn och mitt vanliga problem: "SIDJÄVELN KAN INTE VISAS"!!! Alltså jag blir galen, jag vill slå ner nån, slå sönder datorn, bända lös entertangenten, skrika alla svordomar jag kan, listan kan bli väldigt lång... Men vet ni vad, jag gör inte det. Jag är bättre än så, djupandas och tänker positivt. Jag skyller dessa tankar på alla hormoner som bubblar i min kropp... För i vanliga fall skulle jag inte ägna en tanke åt såna här skitsaker, skulle bara blunda och göra nåt annat! :) Men nu har jag i alla fall fått det ur mig för den här gången! =)

Nu ska jag mumsa på lite cheddar popcorn, sen är det gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback