Jaja, jag ÄR höggravid!

Kanske är dags att inse det snart... Felix påminner mig med jämna mellanrum att "mamma, du kan ju inte springa nu med stormagen" (han har en väldig kärlek till att springa i stället för att gå och att tävla=)) Och jag tycker att "det kan jag väl visst!!" Han skakar på huvudet, lägger det lite på sned och ett leende på läpparna: "näää mamma!" Nänä, jag kan väl inte det då! *Skit också*

Nattens toabesök var inte enkelt... som det har ilat bakom blygdbenet, fyy fan! =/ Var tvungen att sitta bakåtlutad på toastolen så Pluttungen och kissblåsan skulle få plats i sittande ställning!

Felix är på förskolan idag, jag ska roa mig med lite städning och in med vikt tvätt i garderoberna. En sväng på stan ska jag väl även hinna med, kanske en lunch med nån söt vän!? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback