Jävla skit!

Barnmorske besöket var inte alls speciellt upplyftande. Blodvärdet låg på 105... :( För tre veckor sen låg det på 113! Å jag som jobbat på bra med järntabletterna *suck*, nu blir det att öka på dosen till 3 om dagen... Ska även minska min mjölk konsumtion, inte på barnmorskans rekomendationer utan eget beslut. Dricker rätt mycket mjölk och även fil/yoghurt för den delen. Järnet tas ju upp sämre med massa mejeriprodukter i kroppen, å bättre med c-vitamin... Så nu är det vatten och juice till middagen för mig! =/ Stackars mig! *I love milk* ;) Urinprovet var det också nåt knas med... Hade visst mycket vita blodkroppar i det (!?), det ska det i alla fall inte vara. Så imorrn bitti ska jag till vårdcentralen och lämna mera blod och ytterligare ett urinprov. Förhoppningsvis är det inget att oroa sig för! Ska även till Ove B. (läkare) imorrn för uppföljning av infektionen jag hade för några veckor sedan, verkar inte heller riktigt ge sig! Vill verkligen inte äta penicillin igen! :( Piller är inte min grej!

Vilket pissigt inlägg detta blev... =/ Känns säkert bättre imorgon! :)


Kram till mina fina vänner! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh lilla vän, du ska se att det ger med sig! Jag har då sällan skådat snyggare gravid kvinna (när vi sågs i lördags)!!! Kram å krya på dig!

2010-04-13 @ 07:22:49
Postat av: Malin

Hej hej tjejen...

nu får du stoppa idig blodpudding och brocoli... :P

men imorgon är det det inte länge kvar nu...

tänkte boka bord på vikingen singer imorgon och kollar med dig =)

Ha de gott Kram malin

2010-04-13 @ 21:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback