Rastat stormagen idag.

Idag har jag och Felix vart på stan med Jenny, glidit omkring i Gallerian och fikat på Mocca! =) Väldigt trevligt! Tyvärr dök det upp en grabb som visade sig vara från Kuriren och undrade om han kunde få ställa en fråga... Mitt spontana svar var -Nej! Då var han ju så artig (påstridig) och sa vad det var för fråga... Lyssnar du på ljudböcker? Å tråkigare svar av mig får man nog leta efter, även på denna fråga -Nej! Varför inte det, undrade han? -Det har bara inte blivit. Åsså måste man ju bli fotad, uthängd med namn och ålder... Tur att jag hade sminkat mig i alla fall... :) Haha, förhoppningsvis var mitt svar så ointressant att dom inte tar med mig! :) Jenny däremot hon både poserade och hade intressanta svar... ;) Så vill ni se en snygg Kalixböna numera bosatt i Luleå (ja sen typ 15 år tillbaka) ska ni köpa Kuriren imorrn (antar att det är då det kommer med)! =D

Efter stan åkte vi hem till oss, Jennys minisnygging fyller 1 år idag så det vart ett snabbt stopp hos oss för henne. Hon har vart så gullig och hämtat skötbordet vi beställt från Barnens Hus och fraktat med sig från Luleå. Tack än en gång! =) Mackan kom hem just efter att hon for, vi monterade upp skötbordet på en gång. Fin fint! =) Nu är det bara att vänta ut bebisen helt enkelt... Den är ju färdigbakad, ska försöka lura ut den på nåt vis! Hihii...

Nu är maten klar här på Klöverstigen... Late dinner (som vanligt). Klyftpotatis och oxfilé idag! =D Gaahhh vad jag är hungrig! :)


Ha en skön fredag allihopa ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja herreguuu vilka kändisar vi är!!! ;=) Vi är allt bra knasiga som träffas så sällan trots att det bara skiljer en timme emellan! Bättring utlovas fr Isakssons sida...du är så go & rar- en sort som är i det närmaste fridlyst! Puss på dig!

2010-04-17 @ 20:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback