Tappas på blod imorrn

Imorgon ska jag till labb och barnmorskan... Hoppas att mina blodvärden gått/går uppåt, knogar på med mitt järn (i form av brustablett). Köps receptfritt på apoteket men måste frågas efter i kassan, namnet är Fexim. Kan rekomendera det till alla er som behöver järn och vill slippa bli förstoppad... Ingen sån skit av denna variant! :D Hahah, nu var jag lite fyndig, va!? :)
Pluttungen i magen är en väldigt pigg och aktiv krabat, gör fan ont när h*n sparkar och lever rövare... Börjar ju bli rätt så trångt där inne nu! Mår annars bra, bara helt vanliga gravid krämpor att tampas med! =) Konstigt vore det ju annars. Jag får återkomma med en uppdatering imorrn efter besöket hos Kerstin.

Felix är ledig imorrn och jag kommer köra honom till stallet då jag ska till sjukhuset... Han sa ikväll att han också vill följa med till barnmorskan, å hade det inte vart för att jag ska på labb innan så hade det säkert gått utmärkt, men jag känner inte att det är riktigt passande att släpa med honom på blodprov och sån skit! =/ Nästa besök kanske han kan få komma med på! =) Å det är förhoppningsvis det sista! :)


Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback