Manadagher.

Vill ni veta en sak...!? Jag blir, av någon konstig orsak, väldigt road av patetiska människor som blir upprörda!
♪ ♫ • Baarapaappaapaaa... I´m loving it! ♪ ♫ •
In your face, biatch! =) Hahaha, visst var jag cool nu!? :)


Idag har bebisen tagit det lite lugnare... skönt då insidan av min mage känns som ett blåmärke! =/ Har fortfarande inte börjat packa bb väskan, men(!) videokameran är på laddning och de nya banden är framplockade! :) Systemkameran var full i batteri så den går det i alla fall ingen nöd på i ett första skede! =)

Har gjort lite nyttigt här hemma under dagen. Sen blev det fika med Malin på Mocca, även svägerska Emma kom förbi... det vart en massa bebis-surr och även lite skvaller hann vi med! :) Trevligt värre!

Nu blir det strax sängen, känner mig lite frusen ikväll! =/ Bara liiite mer surfande men sen gonatt! =)


Påminner igen om "Gissa bebisens ankomst" här nedanför!
Ni kommer ha till fredag på er... :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Fredag...hmm har du tänkt föda då? ;=)

2010-04-27 @ 12:42:17
Postat av: Caroline

Haha, ja det vore väl inte så dumt!? ;) Nä men första gissningen är på 1 maj, lördag alltså! :)

2010-04-28 @ 00:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback