Alla dessa kvinnor...

Svenska, Danska och Norska Hollywood fruar, Ja vi elsker Hollywood... och nu ska det visst börja Skånefruar och Svenska New York fruar!!? Oh my, säger jag bara! ;) Har inte hängt med alls, eller ja vissa avsnitt har man ju sett... Tycker mest att dom är jobbiga att se på. Men visst, de flesta tycker väl att det är underhållande! ;) Jag ser hellre på typ CSI, The Mentalist, Grey´s Anatomy m.fl. Ser fram emot tv-hösten när alla säsongspremiärer börjar dra igång! =)

Åh vad mysigt, imorrn kväll ska jag och Malin gå ut på Vikingen och äta! =) Som småbarnsförälder ska man tydligen inte göra sånt, man ska sitta hemma dygnets alla timmar och bara vara med sina barn... (Enligt vissa) Bullshit säger jag! Visst, barnen är mitt allt men jag är fortfarande mycket mer än mamma... Man får inte glömma bort sig själv, viktigt och nyttigt att komma sig hemifrån ibland! :) Mina barn har även en pappa som är precis lika bra förälder som mig! =) Ser verkligen fram emot imorrn! :D

På lördag är det dags för Oliver (Malin och Roberts guldklimp) att döpas! =) Ska bli kul att gå på dop, när det handlar om ens egna barn är man oftast så uppe i varv, nervös och allt man kan vara så man hinner ju inte riktigt njuta av tillställningen... Av någon anledning hade jag inte ens en sångröst på Claras dop! ;)

Nä, nu börjar klockan krypa upp över två... igen! *skit också* Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Words! :) Ha det så trevligt på vikingen och frossa massa efterrätt också. Kan varmt rekomendera deras blåbärspaj med vaniljglass, gryyymt god :)

2010-08-27 @ 14:22:25
Postat av: Jenny

Vill veta det senaste- svammel el allvar, skit samma...behöver en uppdatering nu! :-)



kram kram

2010-09-03 @ 21:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback