Skit också!

Betalade räkningarna häromdagen, allt funkade bra som vanligt... Men nu hittade jag en kvarglömd räkning bland massa reklam som jag var på väg att slänga till pappersinsamlingen! Jaja, den är ju bara några dagar sen, ska logga in på Swedbank och slår igång min dosa... då syns inte ens hälften av texten på den! =( Man brukar ju kunna utläsa vad som står även om någon pixel är borta men detta var för mycket! =/ Så nu väntar jag på att Clara ska vakna ur sin dvala så jag kan mata henne och vi kan åka på stan! Hade tänkt göra stan idag men banken var inte ett inplanerat stopp... Där kan man ju få sitta och vänta i en evighet! =/ Felix är hos mamma och busar, hon ringde igår och undrade om inte han var sugen att sova hos mormor... Svaret var ganska självklart JAAAA!!! ;)

Nä, nu måste jag göra nåt! Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback