Årets 2:a julbord intaget! :)

Bjöd mamma på julbord igår! Trevligt att gå bara hon och jag! :) Haha, roligaste kommentaren av servitrisen... Måste först tillägga att min mamma alltid vill dricka mjölk till maten, oavsett vad det är för mat! ;)

Servitris: Vad vill ni ha att dricka?
Jag: Fanta
Mamma: Mjölk
Servitris tittar upp frågande på mamma: Ehh, jag är inte säker på om vi serverar mjölk, jag tror inte det!
Mamma lite förvånat: Jaha, men då tar jag väl en Cola då.
Jag: Men det är väl klart att ni serverar mjölk!? Eller??
Servitris: Ja jag är bara praktikant, jag måste gå och kolla!

Haha, har då aldrig vart på en stor restaurang där mjölk inte finns! ;) Mamma drack ett stort glas mjölk till maten! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback