I love 3

Nu har jag beställt en ny telefon, så det så! =) Det braiga med min operatör är att man får en mobil... har haft 3 i en rackarns massa år och är väldigt nöjd! =) Nu blev det att ändra om abonnemanget till 100:- mindre i månaden + en ny telefon! Inte illa pinkat! Blev så klart ingen värsting telefon, känns rätt onödigt!

Så här der den i alla fall ut... Gillar "slide-lucka", har haft det på dom två senaste lurarna, detta blir den tredje alltså! =)

Den fanns inne i lager så jag borde ha den på måndag eller tisdag, kan väl säga att det är en födelsedagspresent till mig själv! :) Japp, måndag innebär 1 mars och min födelsedag... tänk... 27 år! =) Är rätt nöjd! Ingen åldersnoja här inte, fick höra av en kund att han trodde jag var kring 17-18 år (det är inte första som tror det heller)... Det är nåt jag skryter lite med faktiskt, tänk (hoppas) när jag är kring 40 och man ser ut som värsta lammet! Hahahah! =)

Nä, nog jyrat... Ha en fortsatt skön kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback