Vräker ner snö just nu!

Tisdag betyder ju ledigt för två tredjedelar av denna familj! Vi har just käkat lunch, som även var frukost för mig! =) Felix har dragit in massa filtar och lagt sig i våran säng med sina nallar. Även om han slutat vila så behöver han lite avkoppling här mitt på dagen! :) Jag ska passa på att ringa och göra beställningar på Bake Off, hann inte igår på jobbet innan dom stängde orderkontoret så jag tog hem det i stället! =) Fick sms och mms i morse av Fredrik från jobbet som meddelade att det blev en liten prinsessa i Sunderbyn igårkväll! =) Stort grattis till dom! =)

Jag blir bara mer och mer nyfiken på vem det är som döljer sig där inne i min mage... Hur h*n ser ut, vilket kön, om h*n kommer vara lik storebror. Ja funderingarna är många, det återstår att se! :) H*n har iaf legat snett i magen i typ en vecka nu, sparkar i mina revben på höger sida och då rörs det även typ mot höften på vänster sida... :) Ibland går det knappt att sitta rakt upp ens, utan jag måste luta lite bakåt för att inte bli söndersparkad i revbenskanten! Är idag i vecka 28!! =) Ojoj, har idag vart gravid i 190 dagar av 280, bara 90 kvar! ♥

Hej babberiba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback