Habubb.

Nu sitter jag och dricker mitt dagliga järn, bebisen lever rövare i magen och kommer förmodligen leva om ännu mer när jag lagt mig i sängen! =) *Våran härliga lilla rövare* :) Tänk att jag redan vart gravid i 26 veckor... bara 14 veckor kvar! Oj, vad vi längtar! =)  

Imorrn jobb 07-15, sen ska jag banne mig ut på en promenad... Mackan jobbar till 18.15 så jag och Felix kanske tar oss en tur med vagnen! Känner att jag behöver röra på mig. Sola skulle jag också vilja göra, om så bara några minuter... med en handduk över magen, minns hur vild Felix blev i magen när man låg där i det hemska ljuset!

Nä, nu är järnet insupet... Bara gaddarna som ska borstas, sen sovasovasova! =)


Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej lilla söta rara du....



Hmmm kom att tänka på detta med bok-förfrågan, jag måste vara trög som få...vilken syftade du på? :=)



Jobbar för fullt nu, tillbaka in i ekorrhjulet för en stund. Våren och sommaren är jag helledig och då j*klar ska vi ses! Så det så! Förhoppningsvis redan innan...



Kram kram

2010-01-21 @ 22:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback