Ljusare tider.

Myser av att sitta inne i värmen och titta ut på det vackra vädret... För här jag sitter (i Gallerian) ser jag en vit/blå himmel, strålande sol och massa snö! =) Väldigt fint måste jag säga! Men jag vet att det är svinkallt och blåsigt, just därför njuter jag extra mycket! ;) Dricker en latte, smaksatt med vit choklad och en pärlboll till! *Fatville here I come* :) Hehe, nä har faktiskt bara gått upp 5,5 kg... Så det är inte så farligt (än så länge) :) Kanske kikar förbi på Euro Sko innan lunchen är över! Hejs på er.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha ha haaaa va söt du är!!!

Latte, pärlboll och skoshopping, det låter som ett härligt liv!!!

2010-01-28 @ 19:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback