Clara 2 månader!

Ja som jag skrev tidigare så gick läkarbesöket bra! =) Clara var på sitt bästa humör, log och försökte charma läkaren! ;) Hon följer sin kurva perfekt!

Födelsevikt: 4160 gr
Vikt 2 mån: 6210 gr

Födelselängd: 54 cm
Längd 2 mån: 60 cm

Nu ligger hon här bredvid mig i soffan och "pratar", fläktar med armar och ben... Om hon inte fått min uppmärksamhet på en stund så blir hon lite ivrig och andas in så det blir ett pipigt ljud. Det ljudet har hon gjort länge, men nu använder hon det också! =) När man då pratar med henne, eller det räcker att man tittar på henne får man världens gladaste leende tillbaka! =D Värmer i hela kroppen!

Idag kanske vi får hem Felix... ;) i onsdags när vi skulle till läkaren fick han vara hos mormor, där är han ännu... ;) Han ville så gärna vara kvar där och sova över i onsdags så då fick han det. Igår skulle han komma hem och dom kom hit, mamma drack kaffe men tog med sig Felix hem till sig i alla fall! ;)


Nu ska jag återgå till mitt städande! 


Kommentarer
Postat av: Maud

Tänk vad tiden går, Clara redan 2 månader.

Och va fin och ljus din blogg har blivit jättesnyggt.

Trevlig helg, kram till er alla.

/Maud

2010-07-16 @ 21:19:59
URL: http://www.fridfullahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback