Pjuhuu...

Förskole-hämtningen av Felix gick strålande idag! =) Han följde snällt med... men Markus tog ett snack med honom på morgonen när han lämnade honom, även Viola hade pratat med honom på dagge. Det hade gjort susen, jag fick en kram av honom och han sa: "Mamma idag vill jag följa med dig, jag lovar att inte bråka". Belöningen blev att åka till mormor och busa där... =) Vi satt ute i solen, drack kaffe och fikade, Clara sov gott efter amning och Felix sprang omkring och fyllde olika vattenkannor och hinkar och vattnade lite varstans på mammas gård! ;) Sen kom även min svärmor förbi dit på kaffe... Gissa om Felix blev glad med både mormor och farmor på samma ställe!? =) Felix blev kvar hos mamma medans jag for på stan, shoppade lite på Kids and teens åt Clara, bytte även en body + leggings som hon fått i present till en större storlek! En bra sak att bo i en liten håla är att man inte behöver kvittot för att byta! =) Men lapparna satt iofs kvar! Sen blev det handling på Hemköp, hem och göra middag och efter det har det inte hänt så mycket... ;) Minstingsfjärten ligger och sover i soffan sen någon timme tillbaka, hon kommer snart vakna och vilja ha en godnattslurk (hoppas jag, för tuttarna kommer annars sprängas inatt). =) Imorrn är det dagislämning 09.30 och lite senare tänkte jag ta mig till Malin och hänga med henne, kanske ett besök på nåt av Kalix alla (två!?) fik! =) 


Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback