Här ska det snackas SKIT!!

Så jävla typiskt att allt tillskott/mediciner jag stoppar i mig ska ha effekt på magen. Nu pratar vi inte om uppstoppand effekt utan tvärt om! Järnet jag dricker (Fexim) blir man lös i magen av och nu även penicillinet (Heracillin)... De som känner mig vet att jag sällan och aldrig har problem med tex förstoppning, har snarare lite väl hög förbränning. Skiter jag bara en gång om dagen (i normala fall) är det bra! Som ni då kan räkna ut blir det betydligt fler nu för tiden, å nu blir det kris helt utan förvarning... *Skrik och Panik i skitfabriken* Så ser ni nåt blont yrväder vankandes som en anka pga foglossning som kniper med stjärten är det med stor sannolikhet jag på väg mot närmaste toalett! =D Hahaha, inte fullt så illa kanske men fan inte långt ifrån! =P

Nu ska jag ta och skala några morötter och göra till stavar, dippen är redan blandad och sen ska det avnjutas till Grey´s kl. 21.00! Hmm, tar nog en dusch innan det börjar så var det ur världen också! =)


Hej svejs söta bajs-läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback