Mellofesten...

Vaddå blödig man är!?? Hörde Anna Bergendahls låt för första gången ikväll...(!!) Hann se snabbreprisen på alla finallåtarna efter jobbet och sen resultatet... =) Jag grinade som Lilleskutt med tårarna sprutande från mina ögon när hon sjöng efter vinsten! Är nog lite hormonell eller nåt! =P

Idag har vi hunnit vara ute i den sköna solen innan jag for och jobbade... Väldigt härligt kan jag lova! =) Grillat korv och mojjat på!

Bebisen har haft en riktig bökardag idag. Har börjat märka att den har "vakentid" vissa timmar varje dag... Den har vart vaken och bökat runt kring 14-tiden till typ 16.00 i några dagar i sträck nu. Sen är det relativt lugnt, någon kick då och då innan det är dags att köra igen. Just efter 20.00 är det dags, den spjärnar och spänner, kickar och gör (vad det känns som) kullerbyttor. Hela magen far omkring okontrollerat och det ser ut som att den ska komma ut genom naveln! Gör tom lite ont ibland! Den håller fortfarande på just nu och klockan börjar närma sig 23.00!! Nåja, inte mig emot, det är ju bara såå härligt! =) Sen när man ska sova blir det ju alltid lite mer livat... Då kommer den verkligen igång när mamma inte vaggar den till sömns! Men efter en halvtimme eller så brukar den lugna sig och somna den med! :) Å det kan jag ju bara gissa mig till att den gör! =)

 

Nu gick Markus och la sig, ska strax joina honom... Men blev lite sugen på varm O´boy, måste nog koka mig en kopp innan läggdags! =) Å just det, måste även sätta i bilen i timern så den är lite varm när man ska köra till jobbet imorrnbitti! Jobbar 08.45-16.00 imorrn, kommer va lite småtrist om det ska vara sånt här goo väder som det vart idag. Inte nog med att man sitter och längtar ut, det är även lite kunder som handlar... Å det mina vänner gör ju att tiden går så jävlans sakta! :/ Nåja, det är bara att tänka 100% ob, 100% ob, 100% ob... :)




Natt natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback