Tisdag och inne i vecka 35!

Blir "Sidjäveln kan inte visas" typ hela tiden när jag är och surfar runt, blir av den anledningen ett litet inlägg idag!

Känner mig oförskämt pigg och fräsch, bara att njuta av känslan innan den övergår till något mycket mindre glamouröst! =) Visst fan har jag krämpor som ont i ryggen och foglossning och att magen är i vägen... men vem fan blir gladare av att klaga?? Ingen normal person i alla fall... Å minst jag! Positivt tänkande is the shit! =) Vissa väljer att tänka på de negativa i allt först, innan dom kan börja tänka på det positva (om dom nu alls tänker på det positiva)... vet ni vad det gjort dem!? Absolut bara bajs, bitterfittor är vad dom är/blivit!
 
Tar du som läser åt dig, då är det just dig jag skriver om! Tänker tom skrika det åt dig -BITTERFITTA!!!
Suck on it!


Hahaha, skönt att få skrika lite ibland! ;)

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha (har man förresten mellanslag mellan ha:na!?) Det bor en liten bitterfitta i oss alla mellan varven, kan jag tro. Utmaningen är ofta att inte låta det påverka andra och att undvika fällorna som gör oss negativa typ: blodsockerfall, sömnbrist, umgänge med energitjuvar och såklart våra egna individuella "knappar".



Snart är jag mammaledig! Kommer och våldgästar nån dag!



Kram kram

2010-03-24 @ 18:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback