Onsdag.

Jaha... då var det onsdag igen! Tyckte det nyss var det ju, känns i alla fall som att det var mindre än en vecka sen! =) Tillika skönt när tiden går fort, bara den inte går föör fort!

Vad har hänt sen jag skrev sist!? Jo, man har blivit ett år äldre (i måndags). Det firades med kaffe, fika och tårta... och kalasgäster som kom med fina blommor och presenter! =)

 
Här är mina bullar med vaniljkräm och blåbär som vart riktigt goda!


Igår (tisdag) fick jag besked från försäkrningskassan att jag blivit beviljad halv havandeskapspenning från 29 mars... Känns sådär, har sökt hel! Vet inte riktigt hur det funkar men jag tänker begära att försäkringskassan omprövar beslutet, så får vi se vart det leder! Annars så får jag nöja mig med halv HP... Bättre än ingen alls! =) Fick även min nya telefon... å den är jättefin! =) Therese och Hugo kom på besök, väldigt trevligt! :) Synd (för oss andra brudar) att hon ska bo så långt borta nu för tiden! =/ 
Idag har jag jobbat sen 07.00, vart på Labb kl.09.00 och barnmorskan, fick inte veta nåt blodvärde idag för det skulle göras sån där ordentligare koll på blodet, när dom kollar så det inte bildats antikroppar i blodet! Fast just det hade hänt i min kropp med Felix i magen och det visade inget på blodproverna innan förlossning, däremot efter förlossningen blev han gul som en kyckling på dag två och vi blev inlagda på Neonatal/intensiv avd. för ljusbehandling i fyra dagar! Var inte så roligt det kan jag säga! :/ Håller tummarna att denna Plutt har min blodgrupp så det inte blir samma visa igen! Nåja, tillbaka till BM besöket, Sf måttet hade nu ökat till 28 cm och det är ju bra! =) Prick samma som magen med Felix i samma vecka (v.32)! :) Lunchade sen med Therese, Hugo och Anna-Stina på Myggan... Jobbat vidare till 16.00 då det var dags att hämta Mackan från jobb och Felix från förskolan. Lagat korv i ugn med ost och massa grönsaker och potatis! Tänkte nu slänga mig i soffan och bara såsa, invänta Grey´s anatomy som har säsongspremiär kl. 21.00! Woohooo! =)

 

Crap vad långt inlägg detta blev, hoppas ni orkat plöja er igenom! :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Snålvattnet rinner när jag ser bullarna! Alltså blåbär och vaniljkräm säger du? Har du sprutat in vaniljkrämen i Bullen? Haha den blekta blondinen har talat :=)



kram kram!



Snälla, maila mig en bulle!

2010-03-03 @ 22:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback