Lördag Bf +5

Jaaahaa. Varför går tiden så jävla sakta för? Idag har vi vart på vift och gjort massa saker, då går ju tiden fort, men nu... *Suuuuuck* :/ Vilade lite på soffan när Felix kollade på Bolibompa, vaknade av att jag kräktes lite i munnen!! Hur jävla roligt uppvaknande tror ni det är?? Har inte haft halsbränna/sura uppstötningar under hela graviditeten men nu, när man är på övertid och varje dag känns som en vecka då jävlar ska man visst ha det!? Idag har jag kännt lite sammandragningar i alla fall, men inga smärtsamma eller med ihållande molvärk! *snark* Pattarna däremot känns lite mer spända! ;)

Ja, ut med det negativa! Nu fokuserar vi framåt och gör något åt rastlösheten! =)

Jag ska till att börja med pyssla med lite manikyr... fila och måla naglarna! :) Okej, skriver kanske lite senare! Hej så länge! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Guuu så skönt... att få lite kräk i mun NOT... Men vet du nu har jag fått min chips och dip... MUMS Kram kram

2010-05-08 @ 22:12:59
Postat av: Sophie - BF+5

Jodu här är förjävla lugnt med, frustrerande! Jag har också funderat på den där drycken, men den låter inte så smarrig! :D

2010-05-09 @ 09:25:51
URL: http://sbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback