Solterapi!

Det blev varken film eller chips och dip... men jag strök/strykte (va faan heter det egentligen??) och hängde upp gardinerna i alla fall! =) Nu har det ju gått och blivit fredag, undrar vad denna dag bjuder på!? Felix ska på förskolan och jag tänker hålla mig ute i solen. Då har jag förmiddag och mitt på dan planerad i alla fall! :) Tror det är därför som jag känt mig lite låg idag... brist på friskluft och sol! Tråkigt nog jobbar Mackan till 18.15... nåja, vi får åka och hälsa på honom en sväng efter dagge! =) Det brukar uppskattas av lilleman, då får han ju träffa farmor på jobbet också! :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och kramas med min stora älskling, eller nja, det är han som får krama mig... Blir så jobbigt att ligga med sträckt arm för att stormagen är ivägen! ;) Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ni/du får komma med mig imorgon och se på fotboll om det nu inte spöregnar eller någon bestämmer sig för att titta ut... Då blir du nog uppåt och se alla tokar springa.. hihi

2010-05-07 @ 10:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback