Harry Potter!

Japp, då var del 1 av sista filmen avverkad... Jag och Malin har vart och sett den ikväll! ;) Jag ammade Clara innan jag åkte, Markus gav henne ersättning innan hon skulle sova... 100 ml hade hon ätit, sen hade han fått gå och lägga sig bredvid henne i våran säng för att hon skulle somna. Nåja, hon somnade i alla fall! :)

Tidigare idag var hela familjen och fikade i gallerian med Malin, Robbe och Oliver! :) Det skulle man behöva göra lite oftare, tycker det är så mysigt! :) Extra mojsigt nu när julen närmar sig! ;)
Är det någon som är sugen på en fika nån dag så hör av er... =) Jag, Felix och Clara är säkert på om vi inte har annat för oss! ;)

Till helgen som kommer ska vi äta julbord med Postfolket på Naturbruks, jag, Mackan och Felix. Lillasyster får vara hemma med mormor! ;) Mums, längtar som tusan! :) Å sen är det söndag och skyltsöndag... kan ni fatta!? ;) Då ska dagen spenderas kring stan!

Nu blir det löjromsmackor och liiite julmust! :) Hejjpa!

Kommentarer
Postat av: carro

kul att du tyckte kransarna var fina :) Jag ska sälja kransar utanför Gästis (in mot parkeringen) på skyltsöndagen så är bara komma då och köpa, annars så kan vi ordna det på något annat sätt om du inte har tid att komma då,.

2010-11-24 @ 21:31:12
URL: http://carrohaggstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback