Uppdaterar från helgen!

I fredags åkte vi till IKEA, massa nödvändigt följde med hem. Bla ny matta till vardagsrummet, korgar att lägga mössor/vantar uppe på hatthyllan (allt bara rasar ner därifrån) och en MASKROS lampa (den lilla). =) När vi kom hem åkte jag till min moster Mita där mamma och faster Maud var, vi surrade och såg Idol! =) Hem 22.00, hemma hade Markus pysslat med nya lampan och det vart jättefint! ;) Då tog vi ett ryck och julpyntade lite, hade egentligen inte tänkt göra det fören på lördag men va fan! :) Blev röda kuddar i soffan, stjärnor i vardagsrumsfönsterna, stjärna i köksfönstret, röda blockljus, lyckades tom smyga in till en sovandes Felix och hänga upp julgardiner! ;) Bara lite smått och gott som ska tas fram nu i veckan, julgardiner till kök och vardagsrum och såklart granen, men det blir om en vecka eller två (granen alltså)! ;) 

Nu ska jag leka med mina busungar! Hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback