Grey´s ikväll! :D

Igår var vi på badhuset. Blev tråkigt nog inget bad för mig och Clara, bara för grabbarna... för vi hade ingen badblöja och jag trodde att dom kanske hade det där... Det enda dom hade var badbyxor/trosor för 150 kronor (!!?), så vi avstod och nöjde oss med att titta på när Felix och Markus badade! :) Clara var helt vild och pep/skrek och viftade på armarna i min famn! ;) Funderar på att åka dit imorrn eftermiddag igen! =) Då blir det bad även för lillasyster!

Tror att Claras andra tand är på väg uppåt, försökte känna igår och jag tror att tvåan är där! ;) När hon är still och tungan inte är ivägen kan man nu se ettan... den är väl uppe 1-2 milimeter! :)

Natten har vart superjobbig och känns som att Clara var mer vaken än sovandes... inte ledsen utan surrig och snurrig (vänt sig på mage och blir sen sur att ligga så)! :/ Tur man kan vila med henne på dagen! :) *Håller tummarna att denna natt blir bättre*

Vi har börjat ge henne gröt på kvällarna, har inte blivit varje men nästan... Men Skalman-fasonerna håller i sig, hon vaknar efter 4 timmar och vill äta! Nåja, jag lider inte... ännu! ;) Amningen funkar kanoners och hon är nöjd, men nu är hon ju trots allt halvåret och kräver kanske lite mer "riktig" mat. Ska försöka ta tag i den biten snart... ;) Fast jag känner ingen stress, hade det vart så att hon inte gick upp i vikt eller var missnöjd hade vi börjat betydligt tidigare.

Imorrn ska Felix och de andra 4 åringarna + 5 åringarna från förskolan till Innanbäcken och ha "gympa"! =) Superspännande, dom ska åka buss från Grytnäs 08.30 och Felix är laddad till max! ;)

Ha en skön kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback