Julbords dagen! :)

Sitter och väntar på att frysboxen till Saab ska tina lite så jag kan åka till stan! :) Måste köpa hårfärg och förhoppningsvis har någon frisör öppet, tänker inte köpa det på en vanlig butik! Mitt HM paket som jag klickade hem här om natten kom igår, så det ska hämtas ut också! Jag var på ICA igår kl. 21.57, men dörrarna var låsta så jag fick inte ut mitt paket... jag blev så paff så jag gick bara ut i bilen igen och svor. Efter vägen hem kom jag på att jag skulle ha bankat på rutan och demostrativt knackat på klockan på armen! Hihii, det hade ju vart lite roligt! ;) För sist jag kollade stod det inte "Öppet alla dagar till 21.57" Dåligt Ica Supermarket Kalix!

Nu ska jag dra, hejs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback