Planet 51

Jag och Felix kollar på filmen Planet 51... Eller jag surfar och Felix kollar! ;) Clara tar en liten nap i soffan. Händer inte så värst mycket här hos oss just nu! Fast ja, lite förändring har det ju blivit... Mackan har semester/komp från Posten och jobbar numer med sin pappa som fiskare i Storön, Kurre körde upp båten från Öland i slutet på juli... Själva fisken simmar dock tryggt i havet ännu, nåt med båten som skulle fixas först! ;) Så förhoppningsvis ska vi äta Kalix löjrom hela vintern (nå, det mesta ska väl säljas men lite i alla fall)! =)
Nu har jag inte tid att sitta här längre... maten står på spisen och kokar. Blir "korvsoppa" idag, medan jag hämtade Felix på förskolan passade Mackan på att skala och tärna potatis, morot och kålrot färdigt... Härligt att slippa det! ;) Å nu vaknade minibus! :)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback