Japp.

Tisdagens StepMix-pass bokat, bara så ni vet söta vänner! ;) 10 platser kvar. Efter tisdagens pass hade jag INGEN träningsvärk! :( Fast under passet tyckte jag att jag var tröttare än nåt pass tidigare... Har nu i efterhand kommit på att det var mer kondition i detta än i passen med Anna (Anna är instruktör i vanliga fall nu var det Malin L.). Jag vet inte, jobba och få träningsvärk efteråt eller enbart flås under passet!? Vad tror ni, läsare som tränar och är lite insatta, vad är "bäst"?  Nu har jag iaf bestämt mig, ska ta tag i promenader (så småningom löpning). Målet är varje dag... ;) Om klockan så är 01 på natten och jag inte vart på promenix så ska den genomföras då, nu är det slut på slappheten! Har bytt batteri i min Silva stegräknare, hittar dock inte "dockningsstationen" till datorn, nåja den kommer säkert fram (optimisten talar). Jag pallar inte att vara en slapp "tjockis" längre, inga kläder passar och jag mår FAN INTE BRA av det! :/

Hej hopp gummisnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback