Ute och cyklar...

Jag har tydligen inte gått över till sommartid ännu... eller nåt. Är helt hopplös, vet inte varför jag är vaken så här länge!? Jag har inte ens vilat med Clara idag (som oftast är anledningen varför jag inte kan sova i normal tid). Drack två glas vin tidigare, så det är inte att jag sitter här och är så där småfull och jyrar heller! ;) Eller ja, jyrar gör jag väl, "småfull" försvann ganska snabbt då jag bytte ut vinet mot påskmust vid midnatt! ;)

Till nåt helt annat, pollenallergiker här i krokarna: Hur mår ni? Känner ni av nåt? Jag håller på att bli galen. Jag nyser, kliar i näsan, det svider/kliar i ögonen, ja fan i hela ansiktet och ibland i gommen!? Enligt Pollenprognosen finns det inga halter här nu... närmaste mätstation är dock i Älvsbyn så jag vet inte om man kan gå efter den riktigt! Dessa symptom drabbade mig för två dagar sen och håller i sig. Tacksam om någon vet mer än jag angående detta! :)

Jaja, jag släcker väl ner och gör ett tappert försök till några timmar nattsömn.

Fridens folk.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hey Babe! Snömögel är det ju nu, jag regerar också på det.. Så jag får nog packa ner mina Tavegyl och vara som en zombie nästa vecka.. Vi ses snart! KRAM

2011-04-11 @ 10:22:57
URL: http://metrobloggen.se/Tisse
Postat av: Hanna

Jo lactulos är receptfritt på apoteket! :)

2011-04-12 @ 14:16:30
URL: http://wildbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback