Tar mig ett järn! ;)

Ja precis det gör jag... En brustablett järn! ;) Känner att jag behöver fylla på depåerna, och på måndag ska jag tappas på blod... blodgivare som man är! :)

Har vart på Zumba ikväll, lika härligt varja gång! :) Men detta pass kändes extra skönt då det var typ två veckor sen sist! ;) Å tjejen som är instruktör, Katta... hon har sån härlig energi (varje låt) och man vill inte att timmen ska ta slut! :) Tyvärr kan det vara lite svårt att få en plats på passet då det är så rackarns poppis, men nån av de tre dagarna i veckan ska man lyckas boka! ;)

I veckan är Markus första jobbvecka efter semestern, här hemma går det ingen större nöd på oss. Jag har klickat hem lite nya kuddfodral och gardiner som jag pysslat med idag. Ser riktigt bra ut, alltid roligt med lite förändring! Tacksamt när man har en svart/mörkgrå soffa att man kan slänga in lite färgglada kuddar och det blir sån skillnad! :) Åh just det, jag klickade ju även hem nån rea-klänning från H&M som jag inte testat... måste jag göra innan jag hoppar ner i säng! ;)

Har hämtat ut Claras pass idag från Polisstationen, hihii så söt hon är på bilden! ;) Felix var lika gammal när vi gjorde hans pass, han ser lite smårolig ut... vi hade problem att få honom att sitta still, han skulle peka på ALLT, så på passfotot ser man att han sitter helt snett och där och då var även handen med på bild... men den sa dom att dom kan "trolla bort" och det har dom gjort (från bilden alltså)! :)

Gäääsp, nu ska jag prova dom där klänningarna lite hastigt! =) Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback