Hejsan svejsan!

Bloggtorka deluxe... tänker inte ursäkta mig, har inte känt för att skriva helt enkelt! ;)

Vi lever och mår gott, klagar på vädret, ja ni vet... same old, same old! :)
Imorrn, lördag ska jag/vi partaja! Woohoo! =) Jag har födelsedag på tisdag och vapendragaren Malin fyller på fredag så vi kör en kombo... Nån som är sugen att hänka, slå en pling eller nåt! ;) Som det ser ut nu blir det bowling och lite fest at Fuglesang's, eventuellt utgång!? Festen brukar ju som alltid vara roligast... men jag känner ett sug av hög musik och kanske lite skaka rumpa! ;) Synd bara att dansgolvet är litet som en stekpanna på Valhall! :(

Ja just det... utlandsresan är nu bokad! :) Yey! =)

Kommentarer
Postat av: Malin L

Instämmer... yey =)

2011-02-26 @ 09:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback