Sommar sommar sommar!

Jahapp, vad händer? Inte så mycket, eller... ganska mycket! ;) Juli månad har ju bjudit på otroligt mycket trevligheter... Tjejer och killar ni vet vilka ni är... ;) Ingen nämnd ingen glömd! :) Å det bästa av allt, juli är inte slut ännu... Vi har hela helgen på oss! :P Fredagen är bokad för den årliga Kräftskivan hos Robert och Malin, 4:e året på rad nu! ;) Mumsfillibabba! Men jag är inte direkt den som sitter och suger saften ur hjärnan på kräftan... Vi köper de där förpackningarna där det är färdiga stjärtar (ja, med skal) och hela kräftor i! ;) Jag tar stjärtarna och Mackan resten! ;) Han, den sistnämnda... han suger i sig allt i alla vinklar och vrår (på kräftan alltså, bäst jag skriver... annars har jag en kommentar av Robbe som anspelar på nåt helt annat än vad jag menar. Hihii). Sen ser vi fram emot Surströmmings premiär med familjen Karlsson/Röhl, (vilket innebär) Markus pappa Kurre, småsyskon Matilda och Filip och deras mamma Marie! :)

Nu avrundar jag med en bild på Clara i våran mysiga hammok.


Så här roligt kan det vara efter ett bad i baljan på altanen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback