Fan vad jobbigt...

Jag hann precis lägga ned skallen på kudden, somnade... så hör jag hur Clara börjar röra på sig i sängen, då vet man att nu kommer hon strax "säga" nånting. Mycket riktigt, jag klev upp och micrade en flarra välling, slurp och somna om för henne! :) Värre för mamman som nu VILAT LITE... :/ Kan såklart inte somna om, gjorde ett försök men insåg att det var lönlöst. Tröttar istället ut mig här vid datorn! ;) Bra idé, för nu börjar jag fan känna mig lite småsömnig! :)

Sorry att ni vart tvugna att läsa mitt trötta inlägg... Men men, följer ni min blogg är det bara att acceptera! :)

Det verkar ju vara en hel del som läser min blogg... dock ALDRIG några kommentarer, vad är det för fasoner!? ;) Det är alltid roligt att ha fått en kommentar, oavsett vem den kommer ifrån! Kändis eller okändis, spelar ingen roll! :) Man kan ju tom lämna en anonym kommentar, nä inte ens det får jag! :/

God natt (försök 2) ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt med tidiga mornar ;-) Men som sagt - frågan är om vi kallar 04.28 morgon?!! Hihi!



Haha, smitta av mig! Däremot introducerar jag dig mer än gärna i promenad-träsket ;-)



Jättegärna en fika någondag - eller/OCH en promenad? ;-)



Kram Jag

2011-03-19 @ 22:59:56
URL: http://idabergeskans.blogg.se/
Postat av: Malin L

fast nu är du lite orättvis... jag tar ofta och kommenterar... =P p.s kom ihåg nu att ringa nazar så vi inte blir ensam till turkiet... =)

2011-03-19 @ 23:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback