Firework!

Älskar låten (rubriken)! =) Så fort jag hör den, har jag den på hjärnan!

*lyckopiller*

 
Ja vissa får sina utskrivna av läkare/psykolog, jag får mina via öronen! :)


Kalix Vinterdag idag... =) Clara vaknar mellan 8 och 9, är vaken i (oftast) tre timmar, sen vill hon vila 1½ timme. Så lite beroende på vilken tid hon vaknar beger vi oss på stan. Tänkte att det blir lagomt att hon sover i vagnen. Då kommer vi oss ner på stan 11-12 tiden! :) Funderar dock fortfarande om man ska ta bob'en till Felix, han kan ju bli lite less av att gå runt stan, fast tillika så blir ju den lite jobbig att släpa omkrng på, speciellt när man ska in på en affär eller gallerian. Ska man ta med sig ett lås och hänga fast den i närmaste lyktstolpe!? Hmm, tål att fundera på! ;)

På tal om låtar och då även artister... Lady Gaga i sin Born this way - Ge mig kroppen! ;) Jag vet, hårt arbete lönar sig. Vad gör jag?? No-fucking-thing! Kommer jag ha Gagas kropp (någonsin)? -Nä, förmodligen inte/aldrig. Men vet ni vad... Jag mår bra, jag har inga större komplex, trots att min "stackars" kropp gått igenom två graviditeter. Jag är stolt på riktigt! Bristningarna jag har på sidorna (mellan rygg och mage) och under rumpan är inget annat än en bekräftelse på vilka härliga ungar jag burit på! :) Jag måste vara och är stolt över varenda skavank på denna kropp, jag är den jag är för att jag gjort det jag gjort. =)


Nu ni vänner och ovänner, är det dags för några (kanske 5 eller 6) timmars sömn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback