Passar på...

Minifisen vilar och storfisen leker på sitt rum! ;) Skönt att kunna sitta och slöa framför datorn utan att måsta ge uppmärksamhet åt någon, även om det bara är för en liten stund så! :)

Läkarbesöket vet jag inte om jag blev nå klokare efter... :/ Jag har ju kunnat läsa mig till mer information på www.growingpeople.se, än vad jag fick där!

Clara väger 9880 g och är 73,5 cm. :) Det var ju lite vettig info i alla fall! ;)

Har ju glömt berätta, Clara har börja härmas... exempel: hon sträcker fjärrkontrollen mot tvn och sätter telefonen mot örat! ;) Skitgulligt! Men det är bara hemtelefonen hon gör det med, min mobil ska hon bara sätta i munnen!

Så här kan det se ut... ;) Å stackarn blev helt bländad av blixten!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback