Bilduppdateringen...

Lite bilder från bowlingen 26/2-11 =)

Min Blunder och jag...



Fina Lina



Inte så bra bild... men, samtliga deltagare är med (utom Älskling som håller kameran).



Får man STRIKE med röda käglan i fronten, vinner man ett presentkort!



Glada flickor... men Malins var fusk! ;)



Min och Mackans stil skiljer sig lite... kolla hur konstigt kan kastar, på FEL ben! ;)
Okej, måste väl erkänna att han dominerade trots fulstilen! ;)

         

Underbara Lina, checka in snyggaste håret! :)



Efter bowlingen fortsatte spelandet hemma hos Malin och Robert! =)



Sist men inte minst så gick vi ut på hotellet, dit fick inte kameran följa! ;) Hade en kanonrolig kväll med sjukt mycket skratt och underbara vänner! ♥ 

P.S. De små bilderna är klickbara och visas då i lite större format! ;)

Ojoj, kan lova att det fotades en hel del under kvällen... men jag törs inte lägga upp så många i fall att någon av de inblandade misstycker! ;)

Natt natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback