...

Claras mage är åt helvete igen... :/ Hon småskiter ca. 5-15 gånger på en dag, bara pyttelite och det stinker riktigt illa! :( Stackars lilla prinsessan, det svider nog som tusan där bak plus att hon är jätteröd! Går mycket salva nu vill jag lova! Har haft problem i princip hela tiden sen jag slutade amma, men undantag för någon vecka! Vissa dagar är ju så klart bättre men då kommer det även dagar som idag... :( Ska på läkarbesök (rutin 10 mån) på tisdag, ska höra då hur man går tillväga med att testa tex mjölkallergi. Vet att man tar blodprov men det är inte säkert att det visar något, "bästa" metoden ska vara att utesluta allt vad mjölk innebär, på growingpeople stod det att man ska göra det med hjälp av dietist!? Ja jag vet inte... efter tisdag är jag lite klokare förhoppningsvis! :) *suckar* Det tar på krafterna det här! Nå, nu har jag fått "gnälla av mig" lite i alla fall! :)


Så här glad är man i alla fall när man får dansa med pappa till låtarna i Melodifestivalen!  :)


Kommentarer
Postat av: Malin L

f*n va tråkigt...

men hoppas på att bvc kan vara till hjälp =)

2011-03-13 @ 20:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback