Grrr...

Blogg har nå störningar och mina skickade MMS har inte kommit fram... =/ *snark*

Har överlevt första dagen med LCHF! ;) Vägde mig i morse, till min förskräckelse visade vågen +1 kg sen jag vägde mig sist! :( Har iofs mens och då bukar man väl lägga på sig lite extra vätska!? Ska ta måtten på fettblobben imorrn.

Till middag idag gjorde jag köttfärsbiffar, stekt zucchini och coleslaw. Biffarna gjorde jag som jag brukar. Med ägg, lök, men istället för mjölk blev det grädde. Salt och peppar såklart! Visst inte om zucchinin skulle smaka nånting (har ju en tendens att vara ganska intetsägande), därför blev det en enkel coleslaw också! Hade dock kunna skippa den för biffarna och zucchinin var jättegoda tillsammans! Tom Felix gillade det! ;) Har kokat ägg nyss så Markus får i sig lite frukost imorrn innan han åker mot Pajala och jobbar.

Tidigare idag var jag och barnen och hälsade på Malin som är sjukskriven (opererat bort blindtarmen), vi har fått låna tre LCHF-böcker som innehåller recept och bra info, ska ta och kopiera från dem lite! M & R ska också börja med LCHF, nästa vecka! ;)

Ser fram emot morgondagen, hoppas på mycket sol och utevistelse! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback