Hallå eller!?

Jag är så otroligt trött nu för tiden... vet inte om det är pollen som gör det kanske! Ja vad det än är, är det jävligt jobbigt. Idag har Clara haft en riktig tjurdag, ingenting har vart riktigt bra, det skyller jag på hennes mage! Den är fortfarande inte okej, idag hade det gått 5 dagar sen bajs. Hon var vaknade tidigt och var orolig, Markus försökte ha henne på pottan i morse, utan resultat. Klockan 10.00 gav jag henne en flaska välling med en extra dos Laktulos, hon vilade och efter uppvaknandet såg jag på henne att det började vara dags. Vi gick på pottan och efter ca 2 minuter kom lasset! Halleluja! :) En timme senare en lösare variant i blöjan och vid 15-rycket trodde jag att flick-stackarn skulle lätta från marken, shit vilken rackabajsare! ;) Blöjan hängde inte riktigt med om vi säger så... bakom ryggen på klänningen, i grenen på Hello Kitty-"kalasbyxorna" och även min kofta fick erfara dagens tredje bajsfest! ;) Jaja, fick en bra anledning att slå igång en tvättmaskin och tömma lite från det gigantiska berget i tvättstugan... ;)

Ikväll har vi haft besök av farfar Kurre (M's pappa alltså). Han ska bo i Storön nu en tid framöver! :) Min mamma kom förbi en sväng även hon! :) Vi surrade och drack kaffe!

Efter att barnen var nattade hängde jag och kärleken i soffan med varsitt vinglas! :D Nu är det nog strax dags att säga god natt. Det där med att vin är "musöppnare" funkar då inte på mig... Snarare så, att det är direktlänk till John Blund... ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-13 @ 03:25:39
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback