Hej.

Fan vad vi har vart och är duktiga, jag och Mackan! :) Det går ju galant med LCHF:en... kan inte påstå att jag har något särskillt sötsug! :) Vi hade kalas på fredag (Markus dag), söndag (gemensamt för Markus och Clara) och på måndag (Clara's dag). Jag bakade min supegoda gräddtårta med lite sylt, massa marsan och banan, vi hade olika kakor och min svärmor hade bakat vaniljbulla och drömmar! :) Vad åt jag/vi då!? Absolut ingenting! ;)

Efter 1 vecka stod vågen på -3kg. Härligt! :) Då blir man ju såklart lite extra taggad!
Nu ska jag ta mig en kopp te och mysa med Mackan i soffan. Har vart en intensiv dag idag.

Kommentarer
Postat av: Anki

Härligt jobbat Carro! Herregud har Clara redan blivit 1 år! Tiden går sååå fort!

2011-05-19 @ 22:32:35
URL: http://spinninganki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback