Sjukstuga på Klöver.

Känner att jag har massor att skriva om men ingen lust att skriva! :/

Det fortsätter att gå bra med LCHF, vi knogar på! ;) Jag har dock inte haft matlust de senaste dagarna, känner mig hungrig men så fort jag sätter mig vid matbordet tar det stop. =( Lite sallad har gått bra! Konstigt värre. Vänder förhoppningsvis imorgon (!!), då jag ska på Vikingen och äta med några söta flickor! :) Efter det är det dags för rockmusikal, Footloose! =) Ska bli väldigt spännande!

Felix är sjuk, han hostar och snorar sen två dagar tillbaka och idag kom även febern! :( Idag har stackarn knappt fått i sig någon mat, fruktsoppa och vatten var det enda han ville ha under dagen! :(

Clara har snorat lite och dregglar som fan... ser inte att någon tand är på väg upp men jag gissar att det är det som spökar! Vi väntar och ser! ;)

Hmm... Har köpt lite grönsaksplantor till växthuset, 2 st cocktailtomater, 1 plommontomat, 2 gurkor och 1 paprika! :) Får se om det blir något mer! ;) Tror vi ska utöka vårat jordgubbsland i år, plus att jag hade vilja ha ett äppelträd också! Har ett pytte-litet smultronland som förra året gav sjukt mycket bär, dom är lite luriga och gömmer sig under bladen, så man får vara noga och kika under varje dag (innan småfåglar eller andra djur hinner före). Söta och goda! :) Sen har vi även rabarber och två röda vinbärsbuskar på gården! :) Fast vinbären är bara bebisar, fick bara några få bär förra sommaren.


Färdigsnackat för nu... Hopp i säng! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback